CSS Withdrawals

Discussion in 'General Discussion' started by Captain Cap, Aug 20, 2011.

  1. Captain Cap
    Offline

    Captain Cap New Member

    Messages:
    955
    Likes Received:
    0
    Does anyone else get these?

    I've been swamped in band practice (our guitarist found 5 hours in the week to not be high, I'm amazed) and in work, so I haven't been able to get on much CSS this week. Haha I'm dying for it. I keep having increasingly vivid dreams that I'm playing with d00b and greggo and nut on dust2. And then I woke up when Cut cussed me out for blocking.
     
  2. Commander Molander
    Offline

    Commander Molander Member

    Messages:
    468
    Likes Received:
    0
    Location:
    BC Vancouver
    Opposite, Ive been playing to much and gettin a bit bored of things in css. I cant wait till Go comes out to spice things up until then Ill start getting back into the swing of starcraft 2
     
  3. WhiteWalls
    Offline

    WhiteWalls Member

    Messages:
    679
    Likes Received:
    0
    Location:
    Lockport, Illinois, United States
    lmao i dream about css when i play too much
    now that ive been playing a ton of hon, i have a dream about hon every now and then
    i feel like a total nerd >.<
     
  4. S-Dawg
    Offline

    S-Dawg The 47 Ronin

    Messages:
    1,241
    Likes Received:
    50
    Location:
    Glendale, CA
    I just get withdrawals in general and I'd be happy to play anything haha
     
  5. Kaizoku
    Offline

    Kaizoku New Member

    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    I just play this game to kill time, so I'm pretty surprised you're so into this game TC.
     
  6. gregomyeggo
    Offline

    gregomyeggo Contributor

    Messages:
    2,731
    Likes Received:
    3
    Location:
    sacramento, CA
    dude same for any game I play, but sometimes I actually dream of team make ups that are fuck legit and rape face... its kind of awesome lol
     
  7. el jorge loco
    Offline

    el jorge loco Staff Member Moderator

    Messages:
    4,369
    Likes Received:
    536
    Location:
    Daly City
    I'm trying to slowly wean myself off needing to play games and instead focus on school. So far, not so good. Evenings are boring because I generally finish most of my work at the library between classes.
     
  8. Ghonzo
    Offline

    Ghonzo The 47 Ronin

    Messages:
    3,462
    Likes Received:
    250
    Location:
    In your dreams
    Just been raging alot with crap regs lately I have been playing more LoL with my gf then playing on CSS XD

    Plus school is coming up gotta prepare to cut time on my css :(
     
  9. civil servant
    Offline

    civil servant The 47 Ronin Contributor

    Messages:
    2,075
    Likes Received:
    47
    It's time to upgrade what's left of my rig? Oh Geooorrrge! Wherefor art thou, my Knightly George?
     

Share This Page